יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

צימר עם בריכה


צימר עם בריכה הוא מתכון מובטח לשדרוג החופשה שלכם. אם מדובר בבריכה טובה, כמובן, ובתקופה בה תוכלו ליהנות מאותה בריכה.
צימר עם בריכה – למי מתאים?
צוק גמלא
כמו בכל דבר, גם בריכות לא מתאימות לכל אחד ולכל חופשה. אם אתם סולדים ממים, ומחשבה על שהיה בתוך בריכה ליותר משישים שניות מעלה בראשכם אסוציאציה של מתקן עינויים מתקדם, אז חבל על הכסף. עדיף שתשקיעו אותו בפסיכולוג טוב. אבל אם אתם דווקא אוהבים מים, ואוהבים להפגין ביצועים לעיני בן/ת הזוג, הרי שמתחם צימר עם בריכה תפור עליכם. עכשיו נותר לכם רק לדאוג שהבריכה תהיה תפורה לפי מידות חלומותיכם.
בריכה טובה מהי
ראשית כל נגדיר מהי בריכה לא טובה: בריכה לא טובה היא בריכה חסרת רישיון. יש גם כאלו.
בריכה עם רישיון מבטיחה לכם מקום שנבנה על ידי מומחים בעלי שם וניסיון, מקום שמתוחזק כראוי, או בקיצור: מקום שבטוח לשהות בו.
כאן המקום להבהיר כי צימר עם בריכה שמציע טווח מחירים זהה לזה של צימר רגיל אמור להדליק במוחכם נורה אדומה מהבהבת. העלויות של אחזקת בריכה גבוהות במיוחד, ואם מציעים לכם מחיר נמוך כנראה שהבריכה שבמקום והבריכה שבדמיונכם קצת שונות זו מזו.
סוגי בריכות
שאטו פרסטיז
צימר עם בריכה יכול להיות צימר עם בריכה פרטית לכל אחת מהסוויטות או הבקתות שבמקום. זו כמובן האופציה המועדפת ביותר, אך גם היקרה ביותר.
סוג נוסף הוא צימר עם בריכה פרטית המשותפת לכל אורחי המתחם. לא מדובר באופציה גרועה בכלל, בייחוד אם אתם נופשים בתקופת שפל תיירותית, שאז לא יהיו אורחים נוספים במתחם, והבריכה תהיה כולה שלכם. אם אתם נופשים בעונת השיא – ראו זאת כהזדמנות ליצור קשרים חברתיים מיוחדים.
הסוג השלישי הנכלל תחת הכותרת צימר עם בריכה הוא הסוג החאפר שהוזכר למעלה: בריכת גומי מתנפחת בחצר או בריכה מחוץ למתחם הצימר, ששייכת בכלל ליישוב שבו עומד מתחם הצימרים שלכם.
למה זה האחרון נחשב חאפרי? כי הוא לא צימר עם בריכה. הוא צימר בתוך ישוב עם בריכה. יחי ההבדל הקטן.
תוספות חשובות בבריכות
כאן מדובר על דברים שאינם בגדר חוק בל יעבור, אבל הימצאותם יכולה להיות נחמדה במיוחד: מערכת פנימית לחימום המים (חשוב בעיקר בחורף), מערכת תיאורה פנימית (חשוב בעיקר ללילה), מצופים או משחקי מים (סתם בשביל הכיף), פינות ישיבה או מיטות שיזוף סביב הבריכה ואופציה להגשת ארוחת הבוקר המשובחת של המתחם ישירות אל הבריכה.
חופשה מהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה